Dr. Weigert “Ontzorgt”. Klaar voor de facilitaire toekomst.

Door het leveren van een totaaloplossing voor de facilitaire dienst vind u in Dr. Weigert een partner die “ontzorgt”. Naast het leveren van middelen, materialen en machines voor de facilitaire sector faciliteren wij onze klanten met diverse diensten en opleidingen. Zo bieden wij u een totaaloplossing.

k

UX Research

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text.

Brand Identity

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text.

Web Development

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text.

Business Strategy

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text.

Klant- en marktoriëntatie is een stelregel die op alle facetten van onze onderneming van toepassing is. Wij streven te allen tijde naar langdurige zakelijke relaties met blijvend tevreden klanten, partners en leveranciers.

Fearless Leaeders

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis.

Eduard Ungureanu

Eduard Ungureanu

Project Manager

Christina Foster

Christina Foster

Creative Director

Jason Wardak

Jason Wardak

Visual Media

Referenties

Hygiëne is een belangrijk onderdeel van het werk in de professionele keuken. Bij zowel de bereiding van maaltijden als de schoonmaak van het keukengerei is het van belang de kwaliteits- en schoonmaakeisen na te leven. Het is prettig om hierbij een partner met ruime ervaring op het gebied van hygiëne in grootkeukens te hebben.

Dat onderschrijven Corrie Toutenhoofd, kwaliteitsmanager bij Maaltijdservice Van Smaak en Ernst Pijper, teamleider Facilitaire Dienst bij Verpleeg- en Zorgcentrum Tangenborgh. Beide organisaties werken met producten van Dr. Weigert en zijn hierover uitermate tevreden.

Maaltijdservice Van Smaak; “Dr. Weigert denkt mee”

Bij maaltijdservice Van Smaak worden dagelijks meer dan 6.000 verschillende warme en koelverse maaltijden bereid en aan huis bezorgd. Van individuele dieetmaaltijden tot bulkporties. De ingrediënten voor al deze maaltijden worden in een schone keuken gesneden, gekookt, gebakken, soms gepureerd en klaargemaakt tot een smakelijk gerecht. “De producten van Dr. Weigert spelen hierbij een grote rol”, vertelt Corrie Toutenhoofd enthousiast. “Onze medewerkers gebruiken bij de dagelijkse reiniging van de keuken al jarenlang producten van Dr. Weigert, maar ook bij de handdesinfectie en zolenreiniging is Dr. Weigert onze partner.”

Corrie geeft aan dat Dr. Weigert niet alleen goede producten heeft, maar ook een partner is die meedenkt en met goede oplossingen komt. “Onlangs hebben onze medewerkers een unieke training over voedselveiligheid gevolgd. Deze training heeft Dr. Weigert opgezet en georganiseerd, in overleg met ons. Het was voor de medewerkers inspirerend en educatief om zaken rondom hygiëne en kwaliteit in kleine groepjes op locatie door te nemen. Als feedback kreeg ik te horen dat deze korte training bijzonder nuttig is geweest. Erg fijn om te horen natuurlijk.” Kortom; Van Smaak is erg tevreden met Dr. Weigert als hygiëne-partner. “Wij zijn niet alleen erg tevreden over de producten, maar ook de fijne samenwerking wordt zeer gewaardeerd”, aldus een toegewijde Corrie.

Verpleeg- en Zorgcentrum Tangenborgh; “Dr. Weigert levert totaalpakket”

Tangenborgh is een verpleeg- en zorgcentrum met vier vestigingen in Noord-Nederland. Op alle vier de locaties wordt gebruikgemaakt van de producten uit het assortiment van Dr. Weigert. Ernst Pijper, teamleider Facilitaire Dienst, heeft al 25 jaar ervaring met deze hygiëne-partner. “Wij zien Dr. Weigert als een verlengstuk van de Tangenborgh-familie”, aldus Ernst. “Het bedrijf was onze partner bij een project gericht op de dagelijkse controlesystemen en voerde een nulmeting op het gebied van hygiëne uit bij onze organisatie. Dit was om de kwaliteit te verhogen, één van de speerpunten van Tangenborgh. Vanaf het begin tot het eind assisteerde Dr. Weigert ons hierbij en dachten zij proactief mee met passende oplossingen. Ook werden onze medewerkers actief betrokken.”

Ernst heeft regelmatig contact met zijn vaste accountmanager bij Dr. Weigert. “Persoonlijk contact is prettig en draagt bij aan een goede samenwerking.” Op de vraag welke kernwoorden van toepassing zijn op Dr. Weigert kan hij snel een antwoord geven: “Oplossingsgericht, adviserend, persoonlijk en meedenkend. Dr. Weigert is een fijne samenwerkingspartner; van het leveren van schoonmaak- en hygiëneproducten tot de begeleiding van collega’s. Een totaalpakket waar wij blij mee zijn.”

Kom direct in contact

Voor suggesties en/of vragen kunt u gebruik maken van onderstaande formulier